Praca rozrządu i zaworów w silniku
Na samym początku w silniku zamontowany był łańcuszek z kółkami zębatymi, jednak były one zbyt hałasliwe. Trzeba więc było poszukać innego rozwiązania. Tak więc pozbyto się łańcuszka i zastosowano pas transmisyjny, który był szeroki na kilka centymetrów. Trzeba było zapewnić synchronizację przed ewentualnymi poślizgami, więc pas zaopatrzono w specjalne, poprzeczne zęby, które są ściśle dopasowane do wpustów, jakie są na obu kółkach: napędzającym i napędzanym. Paski zębate wytworzone są z syntetycznej gumy, która zapewnia odporność na rozciąganie i ściskanie. Powierznia zębów zaś pokryta jest specjalnym tworzywem, które odporne jest na ścieranie i cechuje sie małym wspołczynnikiem tarcia. Napęd paskiem zębatym posiada wiele zalet, najważniejsza to jego cicha praca, prosta obsługa, tanie i lekkie elementy, a trwałość paska zębatego jest porównywalna do trwałości łańcuszków.